۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۵۴

شهردار منطقه ۲۰ تهران خبر داد؛

احداث ۶ بوستان شهری جدید در جنوب تهران

احداث ۶ بوستان شهری جدید در جنوب تهران

ری- شهردار منطقه ۲۰ تهران از احداث ۶ بوستان شهری جدید تا پایان سال و افزایش بوستان های جنوبی ترین منطقه تهران به ۱۷۷ مورد خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد صفوی، ظهر سه شنبه  با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: ۶پروژه احداث بوستان شهری با مساحتی بالغ بر ۲۲ هکتار در دست اجراست که تا پایان سال به بهره برداری می رسد و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

صفوی با اشاره به اینکه با احتساب بوستان های جدید، تعداد بوستان های شهری منطقه ۲۰ به ۱۷۷ مورد می رسد، افزود: فاز۲ توسکا، فاز ۱ گیاه شناسی، فرهنگیان، زیتون، باغ دیلمان، بوستان سرای محله ولی آباد از جمله بوستان های در حال احداث در این منطقه جنوبی است.

وی به اهمیت توسعه فضاهای تفریحی و تفرجگاه های شهری اشاره کرد و گفت: علاوه بر این ۶ بوستان، بوستان های تخصصی و فرامنطقه ای با عناوین بانوان، دوستدار کودک و خانواده و همچنین توسعه بوستان مینیاتوری نیز در حال اجراست تا دسترسی شهروندان جنوب تهران به فضاهای سبز تفرجگاهی بیش از پیش شود.

شهردار منطقه ۲۰ تهران در پایان یادآور شد: با توجه به اهمیت حفظ فضاهای سبز موجود، هم راستا با احداث و توسعه فضاهای سبز جدید، مجموعه فعالیت های نگهداشت شهری نیز به صورت مستمر انجام می شود.

کد خبر 4144515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha